Årsmøte og Kampen bydelshus blir til

Skrevet av Historielaget 7. april 2024. Publisert i Møter

På Kampen Bistro 11. april kl 18:00 avholder vi årsmøte i historielaget. Deretter fortsetter vi kvelden med temamøtet “Kampen bydelshus blir til” fra kl 19:30.

Kampen bydelshus blir til

Møt noen av ildsjelene som var med på å realisere Kampen bydelshus på 1980-tallet! Etter historielagets årsmøte blir det åpent temamøte om hvordan huset ble til. Gunnar Brunborg, Terje Berner, Robert Lorange og Amund Eriksen viser bilder og forteller historier fra den spede begynnelsen og framover.

Med en god blanding av enorm dugnadsinnsats og profesjonelle ble huset til. Mange dømte prosjektet nord og ned – å bygge om et nedslitt fargeri til et levende bydelshus ble ansett som urealistisk. Bygging og aktiviteter gikk hånd i hånd. Etter mange utfordringer sto huset ferdig, til glede for kampianere i alle aldre.

Møtet ledes av Arne Kristiansen, og det blir god tid til spørsmål og diskusjoner.

Vel møtt! Åpent for alle – gratis adgang!

Årsmøtepapirer

Årsberetning_23-24