I koronaens tid

Skrevet av Styret 12. mars 2020. Publisert i Møter, Nyheter

Det er alvorlige og vanskelige tider nå. Dette får stor innvirkning på hva vi kan gjennomføre av aktiviteter i tiden framover.

Foreløpig er møtet om bondegården på Kampen, 25. mars kl. 19.00, avlyst. Vi arbeider for å få dette til igjen til høsten. Kampendagene som skulle arrangeres siste helgen i mai er også besluttet avlyst/ utsatt. Også dette arbeides det med å få gjennomført senere i år, i så fall vil også “åpen bakgård” vurderes flyttet.  September er en mulig måned for arrangementet.

Årsmøtet 20. april står også i fare for å bli avlyst/ utsatt. Vi skal få sendt ut papirene til møtet så får vi se hvordan verden ser ut når vi nærmer oss.

Det snek seg inn en feil i det utsendte programmet for våren 2020. En del medlemmer har registrert at datoen 11. juni faller på en torsdag, ikke tirsdag som annonsert. Hvorvidt dette kan gjennomføres får vi vurdere når vi nærmer oss, men legg inn  riktig dag i kalenderen.