Solskinn og sang over Kampen

Skrevet av Styret 9. november 2014. Publisert i Møter

GatesangereTorsdag 13. november kl 18 stiller GATESANGERNE på Kampen Bistro, med “SOLSKINN OG SANG OVER KAMPEN”. I samarbeid med Kampen vel og Kampen Bistro slår vi på stortromma denne novemberkvelden! Gatesangerne består av Kari Svendsen, Steinar Osdal, Lars Klevstrand og Kjetil Skaslien – noen av de største navnene på den norske visescenen. Gruppa har spilt sammen i 25 år, med de beste Oslovisene og revyklassikerne på programmet.

MERK ENDRET KLOKKESLETT I FORHOLD TIL TIDLIGERE UTSENDT HØSTPROGRAM. KONSERTEN STARTER KL 18! Vi må som et unntak ta inngangsbillett på dette arrangementet, men prisen holdes lav: KR 100.

Billett kan kjøpes i baren i Kampen Bistro fra kl 17 og det er innslipp fra kl 17.30. Det er begrenset plass – så her gjelder prinsippet om førstemann til mølla!