Årsmøte 2014

Skrevet av Styret 14. april 2014. Publisert i Møter

Bydelshuset 2013BistroenDet innkalles med dette til årsmøte torsdag 24. april kl. 19 i Bistroen, Kampen Bydelshus.

1. Konstituering – valg av ordstyrer
2. Styrets beretning
3. Regnskap
4. Innkomne forslag
5. Valg

Eventuelle saker / forslag må være styret i hende 1 uke før årsmøtet.

Etter årsmøtet, ca kl 19.30, blir det først utdeling av Byggeskikkpris og deretter byr vi på ”Reisefører for Norge 1315: Hvilke råd får vi for en tur til dette annerledeslandet i nord – og til den nye hovedstaden Oslo?” ved Karl Gervin. Foredraget bygger på Gervins bok Reisefører for Norge det Herrens år 1315 (2011). Vi er i 1315: Norge er et stort kongedømme under kong Håkon V. Han gjorde i fjor Oslo til landets hovedstad. Vi får råd om innkvartering, mat og drikke, penger, språk, skikk og bruk, lov og orden, reisemedisin, innkjøp, merkedager, fornøyelser og mye mer. Karl Gervin har vært prest i Oslo Domkirke i 20 år, er idéhistoriker, skribent, foredragsholder og omviser. Velkommen tilbake til 1315!