Skirenn i 1980

Skrevet av Kampenposten 2. mai 2013. Publisert i Historiske Kampen

Skirenn (1980)Hopprenn i Kampen park (1980)Lørdag 16. februar var det duket for Kampen dag. Det startet med kombinert skirenn/hopprenn i Kampen Park. Etterpå var det sockrock i gymsalen på skolen. Dagen opprant med et aldeles strålende vær, sola skinte og unger og voksne koste seg i parken. 49 deltakere hadde meldt seg: 35 i langrennsporet og 14 i  hoppbakken.Det ble nok satt mange personlige rekorder i løypa som gikk rundt bassenget, og sikkert også i hoppbakken hvor de lengste hoppet nesten over til Ola Narr. Etterpå var det brus og pølser og utdeling av diplomer.

Skirenn i Kampen park (1980)Sockrocken foregikk i gymsalen. Det er virkelig gøy å se hvordan unger fra 3. klasse og opptil 16-17 år kunne gå så godt sammen . Vi må støtte det vel-medlemmet som påstår at på Kampen er det bare kjekk ungdom .

Tagger:,