Egnerdag på Kampen

Skrevet av Ragnhild Hoel 10. september 2012. Publisert i Møter

Egnerdag på KampenSted: Thorbjørn Egners plass, Kampen, Oslo
Arrangør: “Egnergruppa” (Kampen vel, Kampen skole, barnehagene på Kampen, Kampen kirke, Kampen barnebondegård, Kampen historielag og Kampenposten) og Kampen skoles musikkorps
Tid: Lørdag 15. september kl. 11.30. (Forestillingen “Hakkebakkeskogen” spilles i Kampen park både lørdag 15. og søndag 16. september kl. 14.00)

Bli med på den store Egnerdagen med “Egnermarked” på Thorbjørn Egners plass foran Kampen kirke og oppføring av “Hakkebakkeskogen” i Kampen park ved Kampen skoles musikkorps. På markedet blir det korpsmusikk, korsang og allsang, oppstart av male- og tegnekonkurranse og andre aktiviteter, “Egnermat” (gulrøtter, kålrot og persille, pepperkaker), salg av kaker, kaffe og saft, kjøring med hest og vogn med mer.