Kampendagene – 30 år

Skrevet av Lasse Solberg 2. juni 2012. Publisert i Nyheter

Kampen Janitsjarorkester på Kampendagene 2012 Jon Herwig Carlsen og Øistein Sjåstad på Kampendagene 2012Kampen Janitsjarorkester åpnet som vanlig Kampendagene med marsjering i gatene og med en konsert foran scenen i Nittedalsgata. Det mere uvanlige, var været. Sola skinte, men det var kaldt. Likevel, folk møtte opp og det kalde været la ingen demper på på stemningen langs bordene i gata. Øystein Sjåstad ledet det hele og dagene ble åpnet av Jon Herwig Carlsen. Han hadde både en limerick og et dikt på lager, skreddersydd for Kampen.

Pål Rullestad på Kampendagene 2012

Årets Kampenpris ble delt ut av Kampen Vel og gikk til Pål Rullestad og Kampen skoles musikkorps. Meget populær pris og korpset holdt så en liten konsert for alle de fremmøtte.

Senere på kvelden spilte Oslos hotteste partyband Loveshack opp til dans. Kampendagene hadde fått utvidet tiden ute til kl 2300 og etter det var det nachspiel inne i Storsalen.