Kampen historielag i 25 år

Skrevet av Historielaget 7. november 2011. Publisert i Fra styret

Styret i Kampen Historielag (2011)Styret i Kampen Historielag (2006)Til venstre er styret i historielaget fotografert i forbindelse med vårt 25 års jubileum som skal markeres i Kampenpostens julenummer. Foto er ved Børge Øgård. Fra venstre ser vi Lasse Solberg, Line Arneberg, Sverre Syversen, Ragnhild Hoel, Ivar Nygård og Terje Rusthaug Allum. Vidar Johansen var ikke tilstede da bildet ble tatt.

På bildet til høyre ser vi styret i 2006, da Historielaget var 20 år. Fra venstre: Sverre Syversen, Lasse Solberg, Arne Ekra, Jan-Erik Nielsen og Vidar Johansen. Ikke med på bildet: Tore Sørli og Bjørg Wigård.

Styret i Kampen Historielag (2006)På dette bildet er Sverre og Lasse med, dessuten Bjørg Wigård og Tore Sørlie

Les om Historielaget i Kampenpostens julenummer. Vil også foreligge her på vår hjemmeside etterhvert