Kampendagene 2011

Skrevet av Lasse Solberg 25. juni 2011. Publisert i Nyheter

Nittedalsgata under Kampendagene 2011Loveshack spiller under Kampendagene 2011Bydelshuset arrangerte som vanlig Kampendagene første helg i juni. Og som vanlig var været ypperlig og folk på Kampen møtte opp. I følge “sjefen sjøl”, Espen Guldbrandsen, var det ca 1700 tilstede da “Loveshack” spilte på scenen fredag kveld.

Espen selv ble tildelt Kampenprisen for 2011. Veldig fortjent! Han har stått i spissen for Kampendagene en årrekke og er styremedlem i Bydelshuset. Familien hans har bodd på Kampen i tre genersjoner og både moren og faren fikk prisen i 2002. Greta, hans mor, var som alltid tilstede i Nittedalsgata under arrangementet.

Kræsj. Greta og Lille Petter'n under Kampendagene 2011Quizvinnere 2011: "Mad Men"Lørdag gikk den populære Kampenquissen av stabelen med 15 deltagende lag. “Mad Men”, med tre fra Historielaget, vant en overlegen seier.

Søndag var det klart for “Åpen bakgård”. Et populært tiltak som er kommet for å bli?