Kampenkalenderen 2008

Skrevet av Historielaget 4. desember 2007. Publisert i Kampenkalenderen

Kampenkalenderen 2008Årets julegave for alle på Kampen, selges i bokhandelen på Tøyensenteret eller ved henvendelse til ssyv@broadpark.no.
Prisen er den samme som før Kr. 70,-

Kampen Historielags utgave av Kampenkalenderen 2008 presenterer et utvalg av nye historier med bilder og tekst. Hvert år tenker vi at denne gangen blir det nok vanskelig å finne på noe nytt – men etter hvert kommer forslagene opp, og det hender også saker blir ”til overs” for neste års utgave.

Det som fremfor alt er med på å gjøre en kalender interessant er bildene, og det er også det som ofte er det vanskeligste å skaffe fram. Derfor oppfordrer vi dere om å ha historielaget i tankene m.h.t. egne bilder på kommoder og hyller eller i skuffer og skap.

På forsiden presenterer vi også historielagets nye logo; laget av Siri Bryn som i en årrekke var ansvarlig for lay-out av kalenderen.

Styret som helhet stått for utforming av stoffet i årets utgave, og vi har vært:
Arne Ekra
Vidar Johansen