Sol over Kampendagene

Skrevet av Lasse Solberg 9. juni 2009. Publisert i Nyheter

Heidi fra KØBB på tur (2009)Knut Trøbak i Skedsmogata (2009)Kampendagene gikk av stabelen sist helg. Det ble suksess igjen. Solen skinte fra morgen til kveld. Litt kaldt på kvelden, men Kampianerne danset på bordene da”Loveshack” avsluttet lørdagskvelden med 80-talls musikk. Den populære Kampenquizzen ble i år IKKE vunnet av “Gretne gamle gubber” og bra var det. De ble bare nr. 3, også slått av”Mad Men”. “Klovnene” vant på ekstra spørsmål.

Bjørn Rønning på Kampendagene 2009

Bjørn Rønning fikk Kampenprisen for sitt arbeid for Bydelshuset (Kampen Bistro) og KØBB fikk den nye barneprisen fra Kampen Vel. Heidi fra Barnebondegården var ute og gikk med en av hestene, men fikk den senere. Åpen bakgård, som Historielaget arrangerte på søndag, ble en suksess. Alle bakgårder hadde mange besøkende og alle ble tatt vel imot.